Szerintem egy szörnyű tragédiát jelenít meg. Családon belül. Mintha anya és gyermeke tanúja lennének - mondjuk - a férj (vagy élettárs)/apa tragédiájának. Tehát egy pszichés trauma. Viszont az furcsa, hogy a szenvedőket jeleníti meg (köztük magát?) és nem azt, aki miatt szenvednek, a fájdalom okát, tárgyát. Esetleg: "Látod mit tettél?! Miattad szenvedünk!" Na jó, lehet, hogy ez már kicsit túlzás.
Érdekes a rajzon, hogy a két szenvedő alany (anya és fia?) két vastag fal (börtönfal?) között van. Az anya öleli, oltalmazza a fiát, akit alacsonyabbnak is ábrázolt, regresszív állapotban van. Bebörtönzés miatti kétségbeesés, amikor az anyai ölelés hiányzik?
Lehet, hogy csak a 2 kép együttes hatása miatt gondolom, hogy nem egy harmadik személy által csinált valami rémítette meg őket, hanem a kép valamelyik szereplője csinált valamit. Nekem valahogy az elválás fájdalma jelenik meg a képen.
Szerintem egy szörnyű tragédiát jelenít meg. Családon belül. Mintha anya és gyermeke tanúja lennének - mondjuk - a férj (vagy élettárs)/apa tragédiájának. Tehát egy pszichés trauma. Viszont az furcsa, hogy a szenvedőket jeleníti meg (köztük magát?) és nem azt, aki miatt szenvednek, a fájdalom okát, tárgyát. Esetleg: "Látod mit tettél?! Miattad szenvedünk!" Na jó, lehet, hogy ez már kicsit túlzás.
VálaszTörlésÉrdekes a rajzon, hogy a két szenvedő alany (anya és fia?) két vastag fal (börtönfal?) között van. Az anya öleli, oltalmazza a fiát, akit alacsonyabbnak is ábrázolt, regresszív állapotban van. Bebörtönzés miatti kétségbeesés, amikor az anyai ölelés hiányzik?
VálaszTörlésVagy ezt látta az arcokon amikor megcselekedte azt, ami ezt a reakciót váltotta ki. Maga se gondolta volna?
VálaszTörlésLehet, hogy csak a 2 kép együttes hatása miatt gondolom, hogy nem egy harmadik személy által csinált valami rémítette meg őket, hanem a kép valamelyik szereplője csinált valamit. Nekem valahogy az elválás fájdalma jelenik meg a képen.
VálaszTörlés