Az eredeti Boris Valejo kép, amit a művész 1979-ben festett. A mű címe Sziréndal, azaz Siren Song.
Már egy korábbi Boris Valejo replikával is foglalkoztunk ezen a blogon, úgy tűnik a fogvatartottak legalább olyannyira kedvelik, mint Salvador Dalít.
Már egy korábbi Boris Valejo replikával is foglalkoztunk ezen a blogon, úgy tűnik a fogvatartottak legalább olyannyira kedvelik, mint Salvador Dalít.
A fogvartartott álal készített ceruza-másolat. A legszembetűnőbb különbség a felhők mintázata a két nőalak körül. Ha figyelmesebben megnézzük, akkor vehetünk számos apróbb különbséget észre. A két nő arca eltér egymástól, sőt az arckifejezésük is inkább 21. századi. A Cortes művésznevű fogvatartott valamivel agresszívabb női arcokat komponált, mint a neves művész. A kép tehát nem átütő papírral készült. A mérete az A4-es géppapírnak felel meg.
Az eredeti kép címe: A vámpír csókja, azaz Vampire's Kiss.
És a fogvatartott által 2008-ban készített változat. A legkirívóbb különbség a kígyók alatti köveknél vehető észre: a művész nem álmodott oda koponyát, míg a fogvatartott igen. A vámpír helyébe nyílván a fogvatartott önmagát képzeli, és így a karjaiban tarthatja az angyali szépségű nőt, legalább a rajzon. A két koponya felbukkanása azt jelentheti, hogy a rab még inkább végzetesnek gondolja ezt az elképzelt kapcsolatot, mint az a valódi képen látható. Az utóbbi kép itt van tetoválás formátumban is:
Nem börtönben készült a kép, de talán némileg bizonyítja, hogy a börtönrajzok nagyon gyakran képezik tetoválások alapját.
Nem börtönben készült a kép, de talán némileg bizonyítja, hogy a börtönrajzok nagyon gyakran képezik tetoválások alapját.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése